#1 Skrevet Mai 6, 2012 (endret) Hei, monterte TA Justerbart senke-sett på bilen min. Var inne sjå BT For godkjenning og fant ut at bilen var 1.5cm for lav i henhold til tuv papira. Stilte det opp innenfor lovlig høgde på tuv papiret. Og målte senter felg opp til hjulbuen for og sjå at det var samme høgde over alt. Så var det ny 4-hjulskontroll... Bilen var 2mm lavere på høgre siden hadde dei funnet ut og bilen tok nedi jekken så han anbefalte at eg heva den med 1.5-2cm til. Så de tok ikke kontrollen, så kjem spørsmåla: Hvor pleier dokker og måle ifra for og finne lik høgde på alle hjul? Blir bilen ikke godkjent sjå BT viss den ikke går klar jekken de har? Hvor mye drivstoff skal det var på tanken når du stiller høgden, tar 4-hjullskontroll og er inne på godkjenning sjå BT? BT måler vell fra senter felg til hjulbuen når de finner måla som føres i vognkorte? Hvor mye slingring kan det var på de måla? Spør sikkert dumt, men er noen spørsmål eg har grubla litt på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2012 BT nåler fra senter, mrn de teller også antall gjenger på demperen. Verksted har ingenting de kan si som avgjør utfallet. BT vil ha følgende: 8cm til laveste punkt (reglement) 4-hjulskontrollpapirer med godkjente tall Lysjusteringskontroll TUV papirer som stemmer med nummer på demper og fjærer. Høyde justert innenfor senkesettets godkjenning. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...