#1 Skrevet April 19, 2005 artig film: http://www.mtm-france.com/videos/audi/audi_s1_25_quattro_turini.mpg 70mb Det er flere filmer på den siden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2005 For en herlig bil! En heldig journalist fikk sitte på med Stig når denne videoen ble innspilt, hans beretning kan leses her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2005 Bare en ting å si om den bilen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2005 Tror det er flere enn bare jeg som skulle ønske å ha testa enn slik bil..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2005 Virker vel som de kjører den ganske pent ift hva man ser på Gr B filmer. Men noen som kan si noe om HVILKEN S1 dette er? En som snakket om at MTM hadde en S1 replica. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2005 Men noen som kan si noe om HVILKEN S1 dette er? Jadda, Google er din venn IN-NL 24 er identisk med IN-NL 23 og IN-YV 71, og det vil da si at dette er S1 RE13, eller ch.nummer 85ZGA901013 med andre ord. Denne bilen ble også brukt i 1986 Monte Carlo rally. Dette fant jeg på denne siden: http://audis1.no.sapo.pt/ Jeg har aldri sett denne siden før, og syns den var veldig interessant. God S1 info der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2005 Jeg har LITT vansker med å henge med i svingene på den hjemmesiden jeg, synes den var litt uoversiktlig. Og dessuten har ikke Anders Carlsson noen S1, men en A2, så ting stemmer jo ikke helt... edit: dog utdatert da, og Neif Nilsson eier nr 12 i Norge, kjekt å vite! Men uansett, er det RE13 det er snakk om her så er det S1'en til Michelle Mouton - så da vet dere det! Kanskje enkelt å la Stig Blomquist låne den av tidligere kollega i samme landet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 20, 2005 Det står jo på den nettsiden at Michele eier RE18, ikke RE13. Se på siden "20 Cars" RE13, som er avbildet her (og er i videoen med reg.nr. IN-NL 24), er den S1 som Michele kjørte i forbindelse med en artikkel i Auto Motor und Sport i 2001. Det står at Audi AG eier RE13 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 21, 2005 Virker vel som de kjører den ganske pent ift hva man ser påGr B filmer. Tror ikke han hadde stått så høyt i kurs hos eieren om han hadde parker den i fjellveggen i 150km/t Så det er vel naturlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...