#1 Skrevet Mai 6, 2012 Ser meg nødt til å selge min audi 80 coupe quattro pga for mye bil. Bilen er ombygd til rs2, det vil si at det er rs2 girkasse, motor, drivverk og bremser. EU ok til september 2013. Kan eventuelt byttes i en billig diesel bil. Ring eller send pm for mer info. mob: 90110737. Pris ca 70 000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2012 mye stress å få det godkjent? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2012 Effekt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2012 går det i det hele tatt an å få dette godkjent? karosseribytte på rs2 da evnt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2012 Du får vel S2 godkjent som RS2 og 80 godkjent som S2 men tror ikke du får 80 godkjent som RS2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2012 Å få godkjent den har jeg ikke undersøkt da jeg egentlig skulle bruke den på banen. orginal effekt med chip så ca 340hk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 9, 2012 er det noe gale med bilen sånn kosmetisk, teknisk og mekanisk osv ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 9, 2012 Bytte ikke i 03 A4 B6 1.9tdi da? med mellomlegg fra deg da seff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 13, 2012 (endret) er det noe gale med bilen sånn kosmetisk, teknisk og mekanisk osv ? Ikke pen i lakken og bilen er ikke strøken men ok brukstand, Bra teknisk. Bytte ikke i 03 A4 B6 1.9tdi da? med mellomlegg fra deg da seff Mellomlegg fra min side er nok ikke aktuelt dessverre. Lagt til etter 3 dager 15 timer: Ingen som vil ha banebil til sommern:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 6, 2012 Bump!! åpen for bytteforslag også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 13, 2012 Ingen som vil ha en morsom bil i sommer? Kan også ta atv eller crosser som delebetaling:) Ta helst kontakt på tlf da jeg sjelden har tid til å være på nettet. Tlf 90110737 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 14, 2012 Har du mer bilder, motorrom, innvedig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 18, 2012 Har du mer bilder, motorrom, innvedig.. Har flere bilder på tlf`n så om du er interessert så ta kontakt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...