#1 Skrevet Mai 6, 2012 Hei hei! Har gått til innkjøp av roterende maskin å masse andre produkter, så da fikk jeg en kunde som ville få polert bilen sin, bilen er en 2008 Audi A6 stv å den så rett å slett helt jævlig ut i lakken, men jeg ga den et sikkerlig forsøk Vask: Prickbort avfetting Sonax felg avfetting Mequiars NXT shampoo Mequiars claybar polering: Scholl S03+ Gold på Gul Scholl pute Scholl S40 på orange Scholl pute og microfiberkluter maskin: Metabo roterende voks: Pete`s 53 jeg ble selv meget fornøyd med resultatet med tanke på hvordan bilen så ut når jeg fikk den. Håper dere liker det dere ser ikke så mange bilder men men bedre enn ingenting ferdig rubbet ned med S03+ Gold trodde først dette var clay rester men eiern sa det alltid hadde hvert der, men borte ble det i hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2012 litt av det ferdige resultatet. Å jeg var selv kjempe fornøyd Det kommer flere bilder når jeg får lagt inn bilder fra speilrefleks kamera mitt. Tatt masse bilder ute i solen åsså Takk for meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2012 Ser bra ut det her Bård! Driver en del med det her selv fortiden. Hvor mange pass kjørte du for å få det som på 50/50 bildene? Og var det med KUN s3gold? Sliter med mye holos når jeg kun har brukt det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2012 Ser bra ut det her Bård! Driver en del med det her selv fortiden. Hvor mange pass kjørte du for å få det som på 50/50 bildene? Og var det med KUN s3gold? Sliter med mye holos når jeg kun har brukt det. Lurte på det samme ang bare S03, men ser det står S40 i beskrivelsen også. S03 gir vertfall hos meg en del kjørespor (med blå Schollpute), slik at det bør tas en runde med noe finere oppå. Meget pent Bård! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2012 jeg kjørte 2 runder med S03 å så 2 runder med S40 null kjørespor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2012 litt flere bilder av ferdig bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 3, 2012 Ser da unektelig helt ålreit ut Bårdi Hvor mange timer bruker du på en stasjonsvogn med jævli lakk..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 3, 2012 Ser da unektelig helt ålreit ut Bårdi Hvor mange timer bruker du på en stasjonsvogn med jævli lakk..? 16 timer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...