#1 Skrevet Mai 7, 2012 Dette gjelder bilen i signaturen. Har hørt knirkelyder i bien, når jeg kjører. Har prøvd å lete meg fram,bla sjekket døren, men den var det ikke. Trodde at det var nålen på omdreiningsnålen i instrumenthuset som laget knirkelyd. Men så fant jeg ut at det kommer ifra setet hvor jeg sitter, når jeg lager litt bevegelse, knirker det. Hvor skal jeg angripe? Smøre fjær under stolen? Tips taes imot med stor takk, da dette er et irritasjonsmoment hos meg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2012 Bumper denne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2012 Har samme på min audi. Tror nok stolbraketten må sveises. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2012 Samme her, slitte seter knirker. Men usikker på hvordan og evt om det er fiksbart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2012 hadde slik knirking fra førerstolen min.. .den sto i bunn, løsninga var å sette den ett hakk opp. da knirket det som regel i humper, men dette forsvant altså. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...