#1 Skrevet Mai 7, 2012 (endret) Noe merkelig er med bilen: eek : Når førerdør er åpen viser Fis at pass dør er åpen,og det motsatte når passdør er åpen?? Dørene bak funker som de skal,vet at styrenheten ligger i dørene på disse bilene,kan de ha vært satt inn motsatt???? Får ingen feil i vag com. Tror bilen at den er venstre styrt?? Ingen andre feilmeldinger heller!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2012 Når du setter tråden som løst så hadde det vært fint om du opplyser om hva feilen var, sånn at andre som kanskje opplever samme problem senere kan få løst sitt også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2012 Beklager,så ikke før nå at jeg hadde trykket på (løst)men var Hjelp jeg skulle ha. Hvordan kan jeg endre innlegget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2012 Klikk på "endre innlegg" på det første innlegget ditt => Avansert innlegg og endre der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2012 så flott Tusen takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2012 Min første tanke var at kablene fra de to låsekassene i dørene er byttet om ifm. en eller annen jobb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 8, 2012 Stemmer Olav,Tanken har slått meg. Prøvde i går å ta ut sikringen på pass dør,men den hadde fortsatt strømm,gjorde det samme på fører dør,der ble alt mørkt??? Virker som den får konstant strømm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2012 Feil funnet:) En eller annen tulling har kodet instrumentet til engelsk: bh : Den tulling var sikkert meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...