#1 Skrevet Mai 7, 2012 : vinke :jeg har vurdert å kvitte meg med brock b1 hjula for å handle c4 felger. 8,5- og 9,5. men så har jeg 4 nye dekk ligganes hjemme. 195-40-16 trur dere det vil passe på 9,5 felg jeg får 2 par med 9,5 og 4 stykker med 8,5. så er ikke noe stress. ligg ut bilde vis dere hadde har ett : D skal ha dem på en Vw golf 3 variant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2012 Har trua! men 195/40 på 9,5 blir ikke pent.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2012 Har trua! men 195/40 på 9,5 blir ikke pent.. takker. trur det blir godt med strekk ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2012 det vil bli sånn ut 18 mm(i had to shave the caliper port a bit) front and 17 mm rear(very close to coi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2012 åssen er det å polere opp slike felger? noen som veit det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2012 jeg har 225 på 9,5" felg,og det er rimelig bra strekk da også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 7, 2012 jeg har 225 på 9,5" felg,og det er rimelig bra strekk da også ja stemmer. men ikke i 16 vell? dem bruker 205-45 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 7, 2012 Bør være greie å polere opp de der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 7, 2012 Bør være greie å polere opp de der. ja du trur det. aldri gjort det før. maskinpolere dem da. og vannslipe dem med 2000 papir. og polere det opp. ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 7, 2012 Greie flater på de felgene. fjerne klar lakk førs med duxola, eller crc/wurt paknings fjærner. så er det bare å begynne med papir i fra ca 240 å oppover. jeg våtslipte fra 400 til 1200 papir på porsche felger. så kan du kjøpe settet for alu polering som gasoline.no har. bedre det en å bruke autosol som jeg brukte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 7, 2012 Greie flater på de felgene. fjerne klar lakk førs med duxola, eller crc/wurt paknings fjærner. så er det bare å begynne med papir i fra ca 240 å oppover. jeg våtslipte fra 400 til 1200 papir på porsche felger. så kan du kjøpe settet for alu polering som gasoline.no har. bedre det en å bruke autosol som jeg brukte. haaa. takker så mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...