ABS Styreenhet A4 2.5 TDI 2000

Anbefalte innlegg

Skulle hatt tak i en abs styreenhet til a4'n da det kan virke som den som er i nå er gåen. Kommer ikke innpå ved tilkobling av diagnose. Så hvis noen har delenr eller vet om en side det går an og få tak i til en grei pris så hadde det vært flott. Sitter og ser litt på ebay nå, men er veldig usikker. Vil ikke kjøpe i norge siden det kommer på bortimot 8000 for kun ene delen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

delenr skal vel stå på en lapp eller noe slikt på selve styreenheten :)

ikke så lett og finne nøyaktig nr til din andre plasser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://Www.modulemaster.com

Overhalte enheter med garanti. Kjenner mange som har kjøpt derfra siste årene, ingen som har vært misfornøyd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://Www.modulemaster.com

Overhalte enheter med garanti. Kjenner mange som har kjøpt derfra siste årene, ingen som har vært misfornøyd.

Takk for tipset:) Er det sånn at jeg må sende inn min og de fikser den, eller kan jeg kjøpe en som er overhalt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk min fikset hos Innosund AB i Sverige.

Da sendte jeg inn min enhet som ble overhalt og helt iorden :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset:) Er det sånn at jeg må sende inn min og de fikser den, eller kan jeg kjøpe en som er overhalt?

Begge deler. :) Var vel ca 500kr i pant på din defekte, og 200kr i porto dvs at du sparer 300kr om du sender inn din gamle.

Vi kontaktet de med nummer for å se om de hadde "vår" på lager, bestilte overhalt enhet og pælma den defekte. Kom vel på 1700kr inkl frakt tror jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.