#1 Skrevet Mai 7, 2012 Skulle hatt tak i en abs styreenhet til a4'n da det kan virke som den som er i nå er gåen. Kommer ikke innpå ved tilkobling av diagnose. Så hvis noen har delenr eller vet om en side det går an og få tak i til en grei pris så hadde det vært flott. Sitter og ser litt på ebay nå, men er veldig usikker. Vil ikke kjøpe i norge siden det kommer på bortimot 8000 for kun ene delen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2012 delenr skal vel stå på en lapp eller noe slikt på selve styreenheten ikke så lett og finne nøyaktig nr til din andre plasser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2012 http://Www.modulemaster.com Overhalte enheter med garanti. Kjenner mange som har kjøpt derfra siste årene, ingen som har vært misfornøyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2012 http://Www.modulemaster.com Overhalte enheter med garanti. Kjenner mange som har kjøpt derfra siste årene, ingen som har vært misfornøyd. Takk for tipset:) Er det sånn at jeg må sende inn min og de fikser den, eller kan jeg kjøpe en som er overhalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2012 Jeg fikk min fikset hos Innosund AB i Sverige. Da sendte jeg inn min enhet som ble overhalt og helt iorden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2012 Takk for tipset:) Er det sånn at jeg må sende inn min og de fikser den, eller kan jeg kjøpe en som er overhalt? Begge deler. Var vel ca 500kr i pant på din defekte, og 200kr i porto dvs at du sparer 300kr om du sender inn din gamle. Vi kontaktet de med nummer for å se om de hadde "vår" på lager, bestilte overhalt enhet og pælma den defekte. Kom vel på 1700kr inkl frakt tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...