Anbefalte innlegg

Noe som har gjort dette eller har erfaring med om det er easy fix og hvordan de er størrelse messig i forhold til hverandre?

Tenker om de kansje blir litt store i forhold til bredde og plass bak, samt hvor mye styr det er å tilpasse de til mk1 skinnene/understell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om jeg ikke husker helt feil så er vel dette plug n play

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smekker rett inn. Gjorde ihvertfall det med G2 GTI stolene jeg smekka rett i einseren min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge, da blir det å teste dette ut så fort rusten er tatt. Da jeg har et medlem som jeg jobber med som er keen på bøttestolene mine i sin 2er =) Blir ihvertfall å teste hvordan d ser ut ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det eneste som ikke funker med dette er at justeringshendelen havner på feil side (inn mot midttunnelen). Ved å flytte denne til motsatt side av midtskinna vil alt funke som før (bortsett fra at man gjerne hadde høydejustering på G2, så egentlig blir billivet bedre enn før;)).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det eneste som ikke funker med dette er at justeringshendelen havner på feil side (inn mot midttunnelen). Ved å flytte denne til motsatt side av midtskinna vil alt funke som før (bortsett fra at man gjerne hadde høydejustering på G2, så egentlig blir billivet bedre enn før;)).

Tror jeg er med på tanken, så høres bra ut dette. Er fra en Golf GTD hvis jeg ikke husker feil, så usikker på høyde justering, men finner nok fort ut det når det nermer seg ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.