#1 Skrevet Mai 7, 2012 hei ! ønsker å kjøpe en tenningshjerne til KR motor da min er kaputt ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2012 Det skal jeg nok ha liggende. Haster det veldig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2012 Det skal jeg nok ha liggende.Haster det veldig? åååh ? .. ja haster litt ! .. kunne gjerne tenkt meg å hatt denne til helgen ! hvor mye skal du ha for den og hvor holder du til ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2012 Bergen, Sandviken. Skal innom verkstedet i dag så jeg kan se kjapt etter den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2012 Bergen, Sandviken.Skal innom verkstedet i dag så jeg kan se kjapt etter den. den er grei .. om du fortsatt har den og får sendt den i morgen så har jeg den sikkert til helgen men kommer også and på pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 9, 2012 hei ! ønsker å kjøpe en tenningshjerne til KR motor da min er kaputt ! Har du bilde eller delenummer på hjernen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 11, 2012 jeg har da fått skaffet ny hjerne med Øystein Tomassen .. takk for responsen folkens ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...