17" eller 18". 7,5" til 8,5" brede. ET rundt 35

Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe felger i størrelsen som tittelen sier. Prisleie rundt 5000 kroner, men er det riktig felgsett og/eller gode dekk så kan jeg strekke meg mot 8k. Selvfølgelig positivt om det kan hentes i "nærområdet"(radius 3-4timer fra kr.sand), så vi slipper og dille med frakt.

 

Mvh Robert Nilssen

 

97514553

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen ok 8,5x19 med meget bra yokohama 235 35 19 dekk du kan få til en ok pris! Hviss du vil ha 19 da de er et 35! Gi meg ett pling på rockfordkongen@hotmail.com ved interesse!

Er ca 45 min fra kr sand til meg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Odd Inge: venter spent på bilder, men jeg er redd det blir for stort :/

 

Knut-Erik: Ikke helt det jeg er ute etter. Også litt kjipt at det mangler dekk. Takk for forslaget likevel :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker å kjøpe felger i størrelsen som tittelen sier. Prisleie rundt 5000 kroner, men er det riktig felgsett og/eller gode dekk så kan jeg strekke meg mot 8k. Selvfølgelig positivt om det kan hentes i "nærområdet"(radius 3-4timer fra kr.sand), så vi slipper og dille med frakt.

 

Mvh Robert Nilssen

 

97514553

Har ett sett nye OZ(grå tror jeg av farge) Tror d er 7,5x17 med nye dekk(Toyo)bare rullet ut og inn av garasje. Usikker på innpress,men sitter på en 84 mod audi 80 quattro. selges 8500,-Ny pris 14000,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ett sett nye OZ(grå tror jeg av farge) Tror d er 7,5x17 med nye dekk(Toyo)bare rullet ut og inn av garasje. Usikker på innpress,men sitter på en 84 mod audi 80 quattro. selges 8500,-Ny pris 14000,-

 

Det er i overkant prismessig, men har du noen bilder? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er i overkant prismessig, men har du noen bilder? :)

Kommer hjem fra jobb idag. Så skal få tatt ett bilde til deg imorgen. Sender på mms

 

Lagt til etter 1 dag 6 timer:

 

Kommer hjem fra jobb idag. Så skal få tatt ett bilde til deg imorgen. Sender på mms

Har sendt deg bilde

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer hjem fra jobb idag. Så skal få tatt ett bilde til deg imorgen. Sender på mms

 

Lagt til etter 1 dag 6 timer:

 

 

Har sendt deg bilde

 

Igrunn akkurat det jeg er ute etter. vet du ET?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felger jeg har veeldig lyst på er rh zw1 (4x100 også) og compomotive th1780 i 4x108

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noe gøy?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.