#1 Skrevet Mai 7, 2012 Som topic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2012 G02000 er delenr hvis jeg ikke husker feil.. Grønn servoolje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2012 G02000 er delenr hvis jeg ikke husker feil.. Grønn servoolje.. Takker Da går vi bak i reolen på volvoverkstedet og ser om der er noe som kan brukes i nøden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2012 Bare ikke ha på rød ! Du skal ha grønn mineral olje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2012 Bare ikke ha på rød !Du skal ha grønn mineral olje. Volvo bruker grønn også, så tok sjangsen på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2012 Bruker du feil, tar du knekken på tannstaget... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2012 Grønn mineralolje har funka fjell for meg. Samme om den er fra møller eller rema 1000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 8, 2012 Bruker du feil, tar du knekken på tannstaget... Var jo derfor jeg spurte, og fikk heldigvis noen nyttige svar også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 8, 2012 kalles også LHM+ .. hydraulikk olje for citroen, rolls royce etc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 8, 2012 http://valvoline.no/produkter.aspx?path=1:18:180:18010 Denne kan også tryggt brukes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...