#1 Skrevet Mai 8, 2012 (endret) Har til salgs en campingvogn av merke LMC. Dette har aldri vært noe partyvogn å ser ikke slik ut heller. Kjøpte den av sjefen min i fjor men har ikke bruk for den. Det er altså en 1993 modell, i god stand. Gassanlegg ble visst sjekket av sjefen for et par år siden å var i orden. Den har to senger foran i vogna og sofaen bak kan gjøres om til seng. Er bad med toalett og dusj i den også. Under sofaen står et batteri og en lader. Fortelt av merke isabella ambassador 2504 følger også med. Vogna trenger en skikkelig vask utvendig hvis ikke jeg rekker det før salg. Og skilt, da de ble levert inn da sjefen ikke brukte denne lenger. For info eller sp.mål og bilder send en mail eller ring/sms 47622142/vho92@hotmail.com Noen dårlige mobil bilder jeg fant: Og slik ser forteltet ut Pris; 35 000 ,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2012 Bumper denne! Fin vogn og dra på treff etc. Med! Dusj og varmtvann er det også. Passer kanskje for folk som kjører cross? Link til Finn: http://www.finn.no/finn/car/caravan/object?finnkode=34915025 Som dere ser er prisen forskjellig. Man har da rabatt av å være medlem? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2012 Ny pris: 30 000 / bud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...