#1 Skrevet April 19, 2005 Vil prøve og se om jeg kan få til en tur ned til dette jubileet. Er det noen andre som har tenkt og ta turen ? For min del blir det en familie weekend. Noen som har vert i området før og kan annbefale hotell/overnatting..sikkert fullbokket mye av det mest populære! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2005 Vi er fem stk og vi har faatt hotel. Skal vere 5 min gaatur fra audiforum. Er ikkje kjend i Ingolstadt, har aldri vert i tyskland naar eg tenke meg om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2005 Har du noe mulighet til og finne ut hva hotellet heter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2005 Når er dette jubileumet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 23, 2005 Det er 5-7 august i ingolstad. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 23, 2005 Vi er 3 stk som skal reise nedover selv, men les denne: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=14565&highlight=quattro+jubileum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...