#1 Skrevet Mai 8, 2012 (endret) solgt..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2012 Hvor i Hedmark bor du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2012 (endret) Hvor i Hedmark bor du? Midt mellom Hamar og konsvinger:) 6 mil fra hamar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2012 0pp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2012 Tar de jeg Hvor kan jeg hente de? Om du ikke er i Hamar-området i den nærmeste fremtid? ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2012 Tar de jeg Hvor kan jeg hente de? Om du ikke er i Hamar-området i den nærmeste fremtid? ;p Den er grei Kan hentes i Nord Odal (6 mil fra Hamar)- send meg pm (Skal dessverre ikke til Hamar denna uka eller neste:o) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 20, 2012 om de ikke blir solgt så vil jeg ha dem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 21, 2012 PM sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...