Anbefalte innlegg

Rydder litt i garasjen.

Girkasse fra audi 80 Quattro med 4 syl motor, 1500,- ?

Org klimaradiator fra s2, 750,-

Jonus innsugkam 500+hk , 2000,- kammen er helt ny og koating er forsatt på. Med riktig lash caps skal den ha 280g/11,5 løft

7a eksoskam, bud. Den er skadet rundt spor til kile etter at kilen min knakk, se bilde. Usikker på om det kan fiskes.

Org stabstag fram til s2 sedan/avant, 500,-

RS2 Innsug, 2000,- (Lakkert sølv)

Sota ruter til framdørene på s4 c4, BUD!

Prisene er +frakt.

Lagt til etter 17 minutter:

Her er noen bilder.

IMAG0151.jpg

IMAG0152.jpg

IMAG0153.jpg

IMAG0154.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan taes med til Funes..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne kanskje tatt den bensinpumpa jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye er clutchen god for?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vist det skal vere lash caps så er vel denne jonus kammen beregnet for mekaniske løftere? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk et bud på 1000+frakt før deg tom erik:P mer?

klarer vel en del over 500+ i motor som jeg har forstått, det vil vel ca si 600nm elr noe sånt.. Jeg har bremset 380 på hjul med den... funket fint da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er clutchen til s2 3b?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke kammen er beregnet for mekaniske løftere nei, kai tore.. kan vel brukes lash caps på hydrauliske løftere å så vidt jeg har forstått?

Er denne kammen, som du har vært ute etter før det er snakk om kai tore: http://forum.vacn.no/showthread.php?233854-Junus-innsugs-kam-Rs2-eksos-kam

Sendte mail til jonus angående kammen, han sa bare den måtte brukes sammen med lash caps.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er clutchen til s2 3b?

Jepp..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okidok :))

tror ikke kammen er beregnet for mekaniske løftere nei, kai tore.. kan vel brukes lash caps på hydrauliske løftere å så vidt jeg har forstått?

Er denne kammen, som du har vært ute etter før det er snakk om kai tore: http://forum.vacn.no/showthread.php?233854-Junus-innsugs-kam-Rs2-eksos-kam

Sendte mail til jonus angående kammen, han sa bare den måtte brukes sammen med lash caps.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lash caps er bare for og bygge opp løfteren ja? slik at den tar borti kammen hele tiden, siden kammen er slipt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lash caps er bare for og bygge opp løfteren ja? slik at den tar borti kammen hele tiden, siden kammen er slipt?

Settes under løfter ja slik at d blir mere løft;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk et bud på 1000+frakt før deg tom erik:P mer?
Niks..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.