#1 Skrevet Mai 8, 2012 (endret) Rydder litt i garasjen. Girkasse fra audi 80 Quattro med 4 syl motor, 1500,- ? Org klimaradiator fra s2, 750,- Jonus innsugkam 500+hk , 2000,- kammen er helt ny og koating er forsatt på. Med riktig lash caps skal den ha 280g/11,5 løft 7a eksoskam, bud. Den er skadet rundt spor til kile etter at kilen min knakk, se bilde. Usikker på om det kan fiskes. Org stabstag fram til s2 sedan/avant, 500,- RS2 Innsug, 2000,- (Lakkert sølv) Sota ruter til framdørene på s4 c4, BUD! Prisene er +frakt. Lagt til etter 17 minutter: Her er noen bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2012 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2013 Kan taes med til Funes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2013 Kunne kanskje tatt den bensinpumpa jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 24, 2013 Hvor mye er clutchen god for? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 24, 2013 vist det skal vere lash caps så er vel denne jonus kammen beregnet for mekaniske løftere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 24, 2013 fikk et bud på 1000+frakt før deg tom erik:P mer? klarer vel en del over 500+ i motor som jeg har forstått, det vil vel ca si 600nm elr noe sånt.. Jeg har bremset 380 på hjul med den... funket fint da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 24, 2013 Er clutchen til s2 3b? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 24, 2013 tror ikke kammen er beregnet for mekaniske løftere nei, kai tore.. kan vel brukes lash caps på hydrauliske løftere å så vidt jeg har forstått? Er denne kammen, som du har vært ute etter før det er snakk om kai tore: http://forum.vacn.no/showthread.php?233854-Junus-innsugs-kam-Rs2-eksos-kam Sendte mail til jonus angående kammen, han sa bare den måtte brukes sammen med lash caps. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 24, 2013 Er clutchen til s2 3b? Jepp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 24, 2013 okidok ) tror ikke kammen er beregnet for mekaniske løftere nei, kai tore.. kan vel brukes lash caps på hydrauliske løftere å så vidt jeg har forstått?Er denne kammen, som du har vært ute etter før det er snakk om kai tore: http://forum.vacn.no/showthread.php?233854-Junus-innsugs-kam-Rs2-eksos-kam Sendte mail til jonus angående kammen, han sa bare den måtte brukes sammen med lash caps. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 24, 2013 lash caps er bare for og bygge opp løfteren ja? slik at den tar borti kammen hele tiden, siden kammen er slipt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 24, 2013 lash caps er bare for og bygge opp løfteren ja? slik at den tar borti kammen hele tiden, siden kammen er slipt? Settes under løfter ja slik at d blir mere løft;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 25, 2013 fikk et bud på 1000+frakt før deg tom erik:P mer? Niks.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 6, 2013 opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 15, 2013 opp igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 27, 2013 Opp igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...