Anbefalte innlegg

Så bra at alt er i orden, jeg har også gode erfaringer fra Biltilsynet i Trondheim…

Nå er det bare å få lagd en tråd om bilen din, jeg trooor jeg vet hva du har, var å tittet på den inne på Møller for en tid tilbake :)

Er den hvit med de beste setene fra VAG og har manuelt gir? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra at alt er i orden, jeg har også gode erfaringer fra Biltilsynet i Trondheim…

Nå er det bare å få lagd en tråd om bilen din, jeg trooor jeg vet hva du har, var å tittet på den inne på Møller for en tid tilbake :)

Er den hvit med de beste setene fra VAG og har manuelt gir? ;)

Tror ikke du har sett min på Møller...men den er hvit, har gode seter , men DSG. Skal du på Våler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det en annen som kjøpte den på Møller Trondheim.

Blir nok ikke Våler i år nei. Du får komme på lokallagstreff og vist frem gliset… :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det en annen som kjøpte den på Møller Trondheim.

Blir nok ikke Våler i år nei. Du får komme på lokallagstreff og vist frem gliset… :)

Var å så på den på Møller, gamlebilen til Mats på Bilreklame.

Kanskje vi sees på søndag på lokallagstreffet, evt treffet i regi av Orkdal Bil lørdag etter Våler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var å så på den på Møller, gamlebilen til Mats på Bilreklame.

Kanskje vi sees på søndag på lokallagstreffet, evt treffet i regi av Orkdal Bil lørdag etter Våler?

Orkdal treffet går jeg glipp av desverre, da er nybilen inne for shine hos Bo Bjørke… Men på søndag er jeg tilstede, dog i A4en…

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orkdal treffet går jeg glipp av desverre, da er nybilen inne for shine hos Bo Bjørke… Men på søndag er jeg tilstede, dog i A4en…

Hva har du kjøpt, ikke fått med meg...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva har du kjøpt, ikke fått med meg...?

Hehe, kommer tråd i neste uke…

Men alt startet her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, kommer tråd i neste uke…

Men alt startet her.

Såpass ja, så bra! Hentet fra Tyskland da? Hadde jeg fått med denne tråden tidligere skulle du fått testet min i alle fall. Skal se om jeg får til å stikke innom søndag :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass ja, så bra! Hentet fra Tyskland da? Hadde jeg fått med denne tråden tidligere skulle du fått testet min i alle fall. Skal se om jeg får til å stikke innom søndag :-)

Nei norsk nybil ja…

Ja du får komme å hilse på, alltid hyggelig å møte nye folk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei norsk nybil ja…

Ja du får komme å hilse på, alltid hyggelig å møte nye folk :)

Åååååå, nybil ja, så gøy, grattis! Om jeg kommer får du inkludere meg i "gjengen" da du! :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åååååå, nybil ja, så gøy, grattis! Om jeg kommer får du inkludere meg i "gjengen" da du! :-)

Eller for å få det helt riktig, bilen er helt ny ja, men ikke jeg som har bestilt fra fabrikk. Så i per definisjon så er det en bruktbil…

Bare å komme det, alle er så utrolig hyggelige og lette å snakke med så ingen fare der ;)

Men dette ble mye offtopic i en dekk/felg tråd, vi har jo en offtopic tråd for Trondheim :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tråden er "ferdig" siden alt ble godkjent., så litt offtopic skader ikke:-)

Snakkes!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.