#1 Skrevet April 19, 2005 Er det noken som har denne? Eg skulle gjerne ha lånt denne? Eg har ikkje fått sett den. Må være dvd, har ikkje vhs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2005 Det er noen få igjen, men det er kun i VHS desverre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2005 . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2005 Jeg har den på vhs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2005 Jeg har den på vhs Trodde ikke man fikk den i noe annet enn VHS.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2005 Fjorårets var vel første som kom på DVD, så 2002 finnes kun på VHS.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 19, 2005 Hmm.. Kan hende det er berre den som man kan få på vhs... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 20, 2005 Fjorårets var vel første som kom på DVD, så 2002 finnes kun på VHS.. Den fra 2002 var også på DVD, har den hjemme jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 20, 2005 Kan jo få spilt den over på en dvd da! Ikke no problem.. Må bare ha utstyret! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...