#1 Skrevet Mai 8, 2012 Heisann!! Må desverre selge disse felgene pga ble kjøpt med feil boltsirkel!!! : bh : BBS-felger 19" og 7,5" et35 og 5x100 Ble jo selvfølgelig kjøpt nye dekk å lagt på og før jeg fant ut att det var feil boltsirkel: bh : : bh : Dekkene er like, Federal-SS-595 235/35 ZR19 91W XL Kan selge bare felger for 5500kr Med dekk 9000kr Mobilnr: 415 61 435 send helst melding pga ukurante arbeidstider! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2012 Hvor holder du til? Meget interresert i disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2012 Hvor holder du til? Meget interresert i disse. Disse er nok desverre solgt til meg. Kjøpte de for 2 uker siden så han har bare glemt å merke de solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2012 Hvor holder du til? Meget interresert i disse. Disse er nok desverre solgt til meg. Kjøpte de for 2 uker siden så han har bare glemt å merke de solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2012 Hvor holder du til? Meget interresert i disse. Jeg vurderer og selge mine, ser like ut, men vet ikke om det er bbs. Kan sjekke hvis du er interesert, send melding i innboksen. Mvh glenn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...