#1 Skrevet Mai 8, 2012 (endret) svært lav km. tannstang i god stand selges. 2000,- 47465513 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 26, 2012 2000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2013 (endret) Hva vill lav km si? Delenr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2013 km 80.000 har ikke delenr akkuratt nå. men hvis du er veldig interisert kan dette skaffes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 4, 2013 Fikk nettopp vite at min lekker og den er tung på styringen så ja er veldig interessert. Evt om du vet chassinr, årsmoddel og motorkode? Med eller uten servotronic må jeg også vite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 5, 2013 er ikke servotronic. har ikke annen info enn delenummer og at den har sittet på a6 4b 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 13, 2014 Passer denne min 2000 A6 1,8T FWD? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 13, 2014 det vil jeg si med 99% sikkerhet. for å være helt sikker må du nesten sjekk nr på din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 13, 2014 det vil jeg si med 99% sikkerhet. for å være helt sikker må du nesten sjekk nr på din. Ringer møller å hører på delenr mitt i morra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 7, 2015 Hvor i lande holder du til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 8, 2015 et stykke unna eidsnes. på østlandet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 28, 2015 har denne enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 28, 2015 har denne enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...