#1 Skrevet Mai 8, 2012 Har lurt litt på om det finnes noen norsk nettside som selger disse lyktene i europeisk versjon til A6 C4 Avant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2012 Dahlback solgte slike engang.. Vet ikke om han gjør d enda, men sjekk hjemmesiden hans;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2012 (endret) Dahlback solgte slike engang.. Vet ikke om han gjør d enda, men sjekk hjemmesiden hans;) Finner bare sideblinkers. Har sendt en forespørsel til Hella, men veit ikke om de selger til privatkunder lenger. Lagt til etter 15 timer 20 minutter: Fikk svar fra Hella i dag at de bare kunne skaffe design-lykter til C5(fra 97 og utover). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2012 Kjøp spray boks fra biltema og gjør som jeg gjorde på min;-) Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 9, 2012 Kjøp spray boks fra biltema og gjør som jeg gjorde på min;-) Sent from my iPhone using Tapatalk Må uansett kjøpe nye lykter. De gamle har begynt å sprekke ifra innsiden. -.- Får du bilen din gjennom EU med hjemmesota lykter forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 10, 2012 Må uansett kjøpe nye lykter. De gamle har begynt å sprekke ifra innsiden. -.-Får du bilen din gjennom EU med hjemmesota lykter forresten? Åjaa daså:-( Har eu-godkjet flr jeg gjorde noe som helst med den:-) så for vi se om den blir godkjent neste gang med disse lyktene da;-) Hvis ikke så er det meget enkelt å få vekk denne lakken da;-) Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 11, 2012 (endret) Åjaa daså:-(Har eu-godkjet flr jeg gjorde noe som helst med den:-) så for vi se om den blir godkjent neste gang med disse lyktene da;-) Hvis ikke så er det meget enkelt å få vekk denne lakken da;-) Sent from my iPhone using Tapatalk Aha:) Lagt til etter 1 dag 12 timer: Går til innkjøp av en S6 lysrampe istedenfor. Må bare finne et sted hvor jeg får tak i disse til en fornuftig pris. Hehe. Kan hende jeg prøver meg fram med folie på dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...