#1 Skrevet Mai 9, 2012 Hei. Lurer på om disse demerne fra biltema kan brukes på min Audi 90Q 88mod? http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Chassisdeler/Stotdempere/Stotdempere/STOTDEMPERE-AUDI-687701/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2012 Jada, de passer. Jeg vil ikke anbefale dem. Har prøvd de selv, begge lakk etter bare ett år (10-12k km). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2012 Flotters:) De er jo så billige at man kan jo bare skifte hvert år hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2012 Ja, det hørtes jo ut som en billigere og mer lettvinn løsning enn å kjøpe skikkelige dempere først som sist:) Edit: Sjekk hos Seekpart24 for billige kvalitetsdeler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 9, 2012 Ja, det hørtes jo ut som en billigere og mer lettvinn løsning enn å kjøpe skikkelige dempere først som sist:) Edit: Sjekk hos Seekpart24 for billige kvalitetsdeler. Hvordan er seekpart24 på kundeservice, og leveringstid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 10, 2012 Ja, det hørtes jo ut som en billigere og mer lettvinn løsning enn å kjøpe skikkelige dempere først som sist:) Edit: Sjekk hos Seekpart24 for billige kvalitetsdeler. Til mitt bruk er biltemas dempere godt nok i massevis:) Bruker heller de tusenlappene på verdens dyreste bakpotte:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 10, 2012 Så vondt vill du ikke bilen din. Ville råda deg til å kjøpe de en annen plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 10, 2012 Har noen kompiser som har kjøpt hos Biltema. Det var for litt over ett år siden, og de fungerer som de skal ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 10, 2012 Hvordan er seekpart24 på kundeservice, og leveringstid? Ikke hatt behov for noe kundeservice de gangene jeg har handlet der, så det sier vel egentlig sitt om at det fungerer bra - men de behandler ordren veldig raskt:) Du har som regel delene etter 3-5 dager, og det er langt ifra ille. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 10, 2012 http://seekpart24.com/audi/90-89-89q-8a-b3-87/2-3-e-quattro-1337/shock-absorber-100121?s=bilstein Har hatt mange ordrer derifra og kan bare snakke varmt om dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 10, 2012 Dei har sendt meg feil del 1 gang og da oppdaget dei det før eg gjorde det og sendte meg ny del. Slapp å sende delen som var feil i retur og. Topp service med andre ord. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 11, 2012 Bestilte baklykter på torsdag, fikk svar nå på fredag, etter betaling, at en av delene ikke var mulig å få tak i. Håper det ikke blir noe krøll med tilbakebetaling. Siden jeg valgte å avbestille da. Skjønner ikke helt hvorfor pengene er trekt fra Paypal før varene er sendt. Pleier da ikke å være sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...