#1 Skrevet Mai 9, 2012 jeg trenger dempere og fjærer bak fra en s6(c4)avant med aan eller aby motor. skal ha s6 understell på min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2012 Til info så tror jeg at 4,2 fjærene er like som 2,2 bak. Men det finnes to ulike, normal høyde og sport. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2012 Jeg har org 97 mod s6 fjerer med dempere liggende;-) Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2012 Jeg har org 97 mod s6 fjerer med dempere liggende;-) Sent from my iPhone using Tapatalk et bilde av di? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2012 et bilde av di? Skal fikse bilder imårra;-) Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 17, 2012 ingen flere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 17, 2012 Jeg har Men er usikker på om de stammer fra normal høyde eller sport. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 18, 2012 skal finne ut om dem jeg har kjøpt til foran er sport eller vanlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 19, 2012 Send en PM når du har sjekket ut. For jeg glemmer helt sikker å sjekke opp denne tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...