#1 Skrevet April 19, 2005 Noen som vet om det har kommet noen smakfulle kit til den HELT flunka nye Passaten ennå?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2005 Har kommet noe fra Abt. Ser rimelig tøft ut synes jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2005 DET var jo bare helt rått!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2005 Abten har jo bare felger, senking og en spoilerleppe, de har ikke akkurat revolusjonert stylingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2005 Nei nei Thomas.. Drit i den passaten Ingen som klarer å gjøre den fin nok bak alikevel... Kjøp heller denne når den kommer : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=25553&highlight=jetta Kjempegrom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 11, 2005 stylish, spørs om den er et alternativ for Norge da! Jeg har mer troa på Golf jeg nå.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 12, 2005 Kom ikke å si at denne rompa ikke kan bli fet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...