Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat funnet ut en stor feil i bilen jeg har.

Jeg har en A6 2001 1.9TDi Avant som ble importert i 2004.

I vognkort står det at jeg har en 110HK AFN motor, men i serviceheftet som følger bilen står det 115HK AVG motor.

Noen som vet om dette er noe stor case hos biltilsynet? Og evnt om dette vil komme til å koste meg noe?

En ting til er jo at det er utført chip fra O.CT. Det ble da sjekket opp via Regnr om hvordan HK denne hadde da det var stor forskjell i 110HK og 115HK etter chipping. Hvordan burde jeg går frem videre med dette?

Fint om noen har noe som kan være til hjelp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur ikke det skal være no problem kim rune, bare stikk innom der du, er du uheldi må du betale nytt vognkort, men bare sett deg på bakbeina å si att det er deres feil, de må jo rette opp i systemet, veldi kjett slik som da vi såg på deler att motorn din så var det feil motor som kom opp :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Antaglivis bare å dra innom å skrive ut nytt, på min hadde de skriv drift på bare en aksel når jeg har quattro, rettet opp i det så fort jf så det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.