#1 Skrevet Mai 10, 2012 Har kjøpt meg Audi S2, som jeg får levert idag. På bilen sitter det snudd innsug og frontmontert cooler, så AC-pumpe, fordamper og rør rundt dette er fjernet. (Muligens andre ting og, rørstussene som går til pumpa er det eneste jeg ser igjen i motorrommet...) Noen som har komplett AC liggende til 1991mod S2...? Skal ha den som bruksbil, og orker ikke stå i kø i sommervarmen uten kjøling inni bilen... Om noen har en fix på det å montere AC-pumpe på S2 med snudd innsug, er jeg takknemlig for alle tips. (Poster denne tråden i annet forum også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2012 hejdu... dette har jeg faktrisk liggende.... hva tenker du å betale for dette??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2012 Tja, har du noen preferanser for pris..? Hva er med, er det komplett, som i alt er med..? (cluchhjul, braketter, ledninger, rør osv...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 11, 2012 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=223424 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2012 Jeg har alt. Selges billig.. tar bare plass. Pm meg så blir vi enige om pris.. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 15, 2012 har også pumpe med rør..300kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 15, 2012 Jeg har radiatoren 500 så er den din;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 16, 2012 har alt sammen. 1500,- eller bud for alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...