#1 Skrevet Mai 10, 2012 motorkode: ARY, 1.8tq 2002 modell Audi A3 Er det noen som kan hjelpe med diagram for vakumslanger rundt innsug. Tenker rundt N75 ventil og innsug. Engine codes APP, ARY and AUQ Breather line ◆ From gravity valve on fuel tank Activated charcoal filter canister ◆ With solenoid valve 1 for activated charcoal filter -N80- Exhaust gas turbocompressor Non-return valve ◆ For charcoal filter system Pressure capsule ◆ For pressure overflow regulation valve Overrun shut-off valve ◆ Checking E21-0023 Solenoid valve to limit charging pressure -N75-*/** ◆ The valve is activated from the engine control unit (pulsed) Brake servo amplifier Non-return valve ◆ For break servo amplifier Air filter with air mass meter -G70- Regulator pressure valve for crankcase breather Combi-valve ◆ For secondary air system ◆ Checking Oil vapour breather pipes ◆ Installed only on engines with engine codes ARY and AUQ Fuel pressure regulator Non-return valve E21-0023 Air circulation valve for turbocompressor -N249-*/** ◆ Checking Secondary air inlet valve -N112- ◆ Checking Crankcase breather Non-return valve ◆ For charcoal filter system Intercooler with charging pressure sender -G31-* Secondary air pump motor -V101-*/** ◆ Checking Vacuum reservoir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2012 Fant ett bilde som hører teksten over men det var så lite.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2012 Ingen som har noe ide om hvor jeg kan få tak i dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 11, 2012 hva er det du trenger help til med vaciumen ? har min ARY motor i deler selv så kan kansje hjelpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 16, 2012 Jeg er usikker på om jeg har montert slangene helt riktig og ville egentlig bare ha en oversikt så jeg vet med sikkerhet att det er ok. Bilde eller noe slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...