#1 Skrevet Mai 10, 2012 (endret) Hei Spurte om tilbud på listen med pinnebolter/mutre/pakninger jeg vil ha for å bytte manifold og turbo. Rett over 3000 med rabatter var litt mer enn jeg håpet på. Bare for de 8 pinneskruene til eksosmanifold var det nesten 1000 kroner. Noen som vet om alternativer? Ser ikke ut som seekparts eller Autohausaz selger disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2012 Ser at 034 motorsport selger, men hadde håpet å få dette i orden i god tid før Våler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2012 Ser at 034 motorsport selger, men hadde håpet å få dette i orden i god tid før Våler. Sjekket med Astrup på Leirvikflaten ? Jeg har pakning til turbo hvis det er original du trenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2012 Sjekket med Astrup på Leirvikflaten ? Jeg har pakning til turbo hvis det er original du trenger. Ikke sjekket med de. Selger de disse delene? Er til orginalt jeg trenger ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2012 Dei har mykje rart liggende på lager. Alt du trenger er lengden på pinneboltene og dimensjonen så har nok dei liggende på bakrommet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 11, 2012 Ikke sjekket med de. Selger de disse delene? Er til orginalt jeg trenger ja Dårlig spesifisert av meg, refererte til pinneboltene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 12, 2012 Er det noe galt med de du har, eller skal du bare ha nytt når du skifter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 12, 2012 Er det noe galt med de du har, eller skal du bare ha nytt når du skifter? Tenkte det var best med nytt, men vurderer å bruke opp igjen en del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 12, 2012 kan se hva jeg har liggende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 12, 2012 kan se hva jeg har liggende. Høres bra ut, bare gi meg en tilbakemelding på PM hva du har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 14, 2012 Takker for tipset angående Atrup:) M10x25 kostet 7,56,- stk vs. Møller 126,- stk, så kommer til å prøve de. Mistenker det er noe spesielt med stålkvaliteten på de Møller skruene da. Noen som vet hva M10FOX25 betyr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 15, 2012 Har kobbermuttrene til turboen nye liggende i pose. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 15, 2012 Har kobbermuttrene til turboen nye liggende i pose. Takker men har fått tak i det jeg trenger nå tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...