kontakt til bil med cruisecontrollen(1995-2000 +- modeller)(finnes også andre steder)

Anbefalte innlegg

Ser etter en 12pins kontakt som går inn på hjernen cruisecontroll hjernen.

delenr 443 972 523 A

 

kontakten er også å finne på ledningsnett til elektrisk justerbare seter fra disse bilene

 

"disse bilene" er altså vw/audi fra rundt 1995 til 2000+-.

 

Hadde vært fint om den som har delen befinner seg i nærheten av oslo/skien evt. i mellom, men gjerne ta kontakt uansett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, har en blinkspak med GRA(Cruise-controll) som er for bl.a A6 2000 med egas. Har koplett pent brukt spak og det følger med ledninger inn til hjernen såvidt jeg husker. Er det dette du mener så si fra på PM eller 99207797

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEg er altså kun interessert i kontakten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det men kontakten henger på spaken.... Hvilke farge har kontakten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det men kontakten henger på spaken.... Hvilke farge har kontakten?

 

Det vet jeg desverre ikke, har den 12pins og evt delenret som er nevnt her?

Jeg har en lednings selv som går fra spakstellet, men denne har ikke riktig kontakt i enden.. den har vel bare 6-8pins og kun på en rad... den kontakten jeg trenger har totalt 12 pins hvorav 6pins i to rader.

 

den skal passe inn her på kontakten til denne styreenheten : http://www.ebay.de/itm/VW-Passat-3B-AUDI-A4-A6-4D0907305-Tempomat-Steuergerat-GRA-Hella-/110841292390?pt=DE_Autoteile&hash=item19cea7e666

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.