Anbefalte innlegg

grunnet flytting så har eg ikke lenger garasje plass og heller ikke tid til å få ferdig bilen så vist noen er interisert i ett lite prosjekt så har eg en 80% ferdig 1994 modell s4 sedan 2,2t

 

bilen er orginalt en audi 100 2,8q

 

delebilen er en s6 hentet fra tyskland. er en ekte autobahn cruiser. ikke ett rustkorn på bilen.

 

det som er gjort er komplett ombygging av audi 100 med motor ,ledningsnett ,ac og interiør

bilen er svart og intriøret er lyst skinn.

 

av ekstra deler har eg flere sett med dekk og alu felg. komplett understell og drivverk.

ellers så har eg alt av deler som trengs for å få en komplett bil.

 

sånn som bilen står nå så er ledningsnettet lagt ut i bilen og i motor rom.

trenger bare kobble på ledninger til dash om motor.sette i motor. tut og kjør.

 

godkjenningspapirer for motorbytte er inne for godkjenning bt stillte seg positiv til dette. så dette er snart i orden.

 

ny pris 20000 kr. er sikkert deler for tilsammen det dobbelte haster litt siden eg flytter 1 juni

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei har du denne enda? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei ja denne har eg ennda :)

 

har ett bilde av bilen før prosjektet vart startet men slik som den står nå har eg ikke bilde. men kan reise inn på lageret der den nå står å ta bilde i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.