Kan noen anbefale ett firma som driver med foliering?

Anbefalte innlegg

Som Topic sier. Trenger help til foliering av vinduslister og rails.

Har fått dette foliert engang tidligere i Bergen, men var ikke helt fornøyd med resultatet så nå etter og ha hatt det på i ett halvt års tid har eg plukket det av igjen.

Ser nå at eg synes det er mye finere med sorte lister og lurer på om noen kan anbefale ett firma som gjør skikkelig arbeid. Jo nærmere Bergen jo bedre. Men skal nå farte litt frem og tilbake mellom øst og vest så det er bare og komme med anbefalinger :)

 

Er noe pirkearbeid og få på de tynne listene og innimellom alle veier men det lar seg nok gjøre om en kan det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo har snakka med han, men han ville ikkje ta det på seg da han har vært litt uheldig med ett par biler der folien har løsna over vinteren. Han kunne ikke si om det var folien som var problemet eller noe annet. Men så lenge han ikke kunne garantere får resultatet over tid så ville han ikke ta det på seg :) Ærlig sak det :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hauges Reklame på Kokstad?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hauges Reklame på Kokstad?

 

Var der eg hadde den sist og eg må si at eg ikke er helt imponert over arbeidet som ble gjort : klø :

Er en grunn til at det har blitt plukket av igjen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jeg glemte å svare på pm'en din om jeg visste om noen, men kanskje Informativ eller Myhre Skilt kan fikse dette i bergen? Myhre Skilt er jo Roger Myhre på forumet her, så der får du sikkert kjapt svar om de kan hjelpe om du sender en pm :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jeg glemte å svare på pm'en din om jeg visste om noen, men kanskje Informativ eller Myhre Skilt kan fikse dette i bergen? Myhre Skilt er jo Roger Myhre på forumet her, så der får du sikkert kjapt svar om de kan hjelpe om du sender en pm :)

 

Takker :) kjenner jo Roger så skal snakke med han i mrg. Har ikke tenkt tanken engang :P hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen flere? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.