#1 Skrevet Mai 11, 2012 Hei, ønsker å kjøpe en 2.2 10v motor til min coupequattro typ 85. jeg har tenkt å overhale motoren å se om jeg klarer å tvinge noen flere ponnier ut av den så tilstanden på motoren er ikke så veldig nøye men jeg ser helst at den er tett, har ikke planer om å bore opp motoren. mvh Pål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2012 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=225437 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2012 (endret) den ble solgt for noen dager siden tror jeg Lagt til etter 8 timer 44 minutter: tråden kan slettes! har fått kontakt med flere muligheter nå, regner med at det løser seg! takk for hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2012 Har ein 2.3 10v. NG motor stående om du kan bruke den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2012 takk! jeg skal notere meg det! kan bli aktuellt hvis jeg ikke klarer å få tak i en KV som jeg helst vil ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...