Skade på felg ved dekkpålegging

Anbefalte innlegg

Da har jeg prøvd felgen på maskina, og jeg fikk faktisk ikke merket til å stemme med hjelpearmen. Så da var jeg tilbake til ord mot ord.

Han skulle jo også snu dekket som var satt på feil vei, men han klarte ikke engang å få dekket av felgen! Så da fikk jeg nok og sa han fikk dekke kosten for at jeg får snudd dekket hos et firma som har utstyret og kompetansen. Og det skulle han.

 

Jeg har gitt opp hele firmaet, og tatt dette som en lærepenge på å kun bruke folk som jeg vet kan gjøre jobben. I tillegg ha godt med bildebevis på felgene før de avleveres. De som bor i nærområdet bør i hvert fall ikke bruke Kongsberg dekk & bilpleie til å legge på/ta av dekk. : nei :

 

Sendte en mail med bilde av skaden til bilkosmetikk i Drammen for å se om dette hakket lar seg fikse uten å måtte ta hele felgen på nytt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.