Andre bakre vindusviskermotor som ikke virker?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nå for tiden min andre bakre vindusviskermotor som ikke virker. Den første jeg fikk var det ene tannhjulet knekt av men kunne ikke hørre noen reaksjon fra den. Greit nok, fikk ny tilsendt ny del, som kom idag. Satt i pluggen som gir signal, og skrudde på bilen. Skrudde på bakre vindusvisker. Ingenting skjedde? Den står bare helt i ro og ingenting skjer :-/

Har jeg fått enda en del som ikke er i stand? Audi a6 avant 2000 1,8t.

https://www.atp-autoteile.eu/KFZTeile/ZZ_Wischermotor_Heckscheibe_8942_0_19972.htm?TN=100134

Delenummer passer også, 8L0955711A....: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at den får de strømsignalene den skal ha og har jording? Ofte brudd i ledningsnett for bakluke på avant. Som regel er bruddet inni gummibelgen som sitter mellom taket og bakluka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler på det, da den gamle som har ødelagt dyse, den virker når jeg kobler den til. Kan der være at jeg må gjøre noe med computeren elns, for at den skal "godta" den nye delen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm...nei da er det rart. Da holder jeg en knapp på at den nye delen ikke er 100% lik den gamle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm...nei da er det rart. Da holder jeg en knapp på at den nye delen ikke er 100% lik den gamle.

Ja er det jeg heller ikke kan forstå. Den har likt delenummer og alt :-/ Ser så og si 100% lik ut som den gamle, eneste er litt andre fester men det skal jo ikke ha noe og si.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rett og slett for svar motor, til at den klarer å drive vindusviskeren.... Vet ikke om jeg skal grine eller le. Fikk det til ved og bruke den gamle motoren og noen nye tannhjul....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.