2.7 bi turbo engine workers manuall på pdf?

Anbefalte innlegg

Hei..

Som tittel sier så er jeg på utkikk etter etka workers/operation manuall for hvordan en 2.7 biturbo motor fungerer..

Har hatt den men fikk hard disk kræsj på maskina å da mista jeg ALT.. : gråter :

fikk den fra noen her på forumet. Håper noen andre har den å kan sende den på mail.

PS: er det noen som har utstyr for å hente ut info fra en hard disk me ei stripe i så si ifra..

Er masse greier jeg gjerne skulle hatt ut : gråter :

På forhånd takk..... Sukk.. Computers sucks..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I recovery, har eg brukt m hell etpar ganger. Den leser ut de hidden som eventuelt kan reddes. Såfremt den greier lese disken,,,,

Kunne tenkt meg nevnte manual selv,,,

Sent from my ST17i using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ett program som heter I recovery?? ellet ett firma noen plass.. googal det litt å fant mye rart du :D

Har desverre ikke så mye peiling på hidden.. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

send meg en PM med mailadressa di

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ett program som heter I recovery?? ellet ett firma noen plass.. googal det litt å fant mye rart du :D

Har desverre ikke så mye peiling på hidden.. :(

Som du har nevnt, finnes mange slike programmer på nett, noen gratis, noen sjekker disken, og ser hva som kan reddes, så må man kjøpe lisens.

Om kræsj skyldes mekanisk feil, som f.eks at den har gått i gulvet, fått slag etc, mens den har vært i drift.

Er det tvilsomt om slike program greier å lese noe ut av den... men verdt forsøket.

Bare laste ned å prøve :-)

Har fått ødelagt noen disker selv, og har begynt å ta backup av viktige filer.....

Bilder, og dokumenter, er det alltid lurt å ha på flere disker.... etterpåklokskapens visdom....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

huff, føler jeg har mistet alt etter det du skriver :(

Dritt hidden FAN... Hvorfor i Hælvete skal en Hard disc være en disket?? ja jeg ser sammenhengen med disc = fysisk skive..

har vi ikke komme lengre? DISK liksom..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrev feil navn på programmet

Heter. Icare hidden recover,,, kaster du det ned, kan du se hva som event kan reddes av hidden, etter det, må du bet noen dollar for en lisens,,,,

Sent from my ST17i using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.