Anbefalte innlegg

Driver å ser etter nye dekk. Ikke at jeg trenger det men vil ha noe smalere så jeg kan senke mer.

Noen som vet av noen som har billige dekk i dimensjon 205/50-17?

Evt. noen forhandlere med nettbutikk med priser?

Har sett på interdekk.no der synes jeg ikke det var noe spesielt billig for dekk i den dimen. der. Er det fordi at det er en såpass spesiell dim?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken pris har du fått?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken pris har du fått?

Har nettopp fått pris nå av Bigwheels i kristiansund.

1095 kr pr.dekk for falken

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare styr unna falken fk 451. utrolige dårlige dekk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset! Men hvordan er de dårlige? mye støy, å slites fort eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

utrolig deigete, slites fort, og sporer noe j.....g

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Jan Egil. Styr unna Falken hvis du ikke vil bytte dekk ofte.

Jeg kan få tak i Kumho til ca. 1200,-. Er ikke sikker på hvordan disse er, men har hørt flere som er fornøyd som har kjørt på Falken før.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javel... Kjørte en sesong med Falken FK451 235/35 19 på Passat 1,8T og merka ikkeno av det dere sier her... Men mulig jeg ikke kjørte så hardt som dere eller at det er enkelte forskjeller mht hvilken dimensjon man benytter.

Selv synes jeg Falken FK451 er et "superdekk" fordi det er så smalt og tillatter en helt annen senking enn tilsvarende dimensjon fra endel andre merker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javel... Kjørte en sesong med Falken FK451 235/35 19 på Passat 1,8T og merka ikkeno av det dere sier her... Men mulig jeg ikke kjørte så hardt som dere eller at det er enkelte forskjeller mht hvilken dimensjon man benytter.

Selv synes jeg Falken FK451 er et "superdekk" fordi det er så smalt og tillatter en helt annen senking enn tilsvarende dimensjon fra endel andre merker.

samme erfaring som runar... et av de bedre dekkene jeg har hatt på bilen min.. utrolig bra regnegenskaper på det... holdt hele året, nå går de på en bud bil, og har ikke hørt noe klager ifra han som eier de heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

utrolig deigete, slites fort, og sporer noe j.....g

Dette kan jeg ikke være mere uenig i.

Kjører på 5 året med Falken FK451.

Kjørte 4 år og ca 45000km på forrige sett og da var det fortsatt en sesong igjen på de.

Eneste kan være at de er harde og ikke så gode i regnvær.

Sporer lite synes jeg også, pga av (som Runar Kopperud også sier) at de er ganske smale.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.