Verdt å kjøpe haynes reparasjonshåndbok til A6 med 1,8t motor?

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er verdt og kjøpe denne: http://www.ark.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=6159230 Når jeg har 1,8t motor, og boka bare dekker følgende motorer:

1998-2001 2.8 liter V6 (AHA, ATQ)

1999-2004 4.2 liter V8 (ART, AWN, BBD)

2000-2004 2.7 liter V6 biturbo (APB, BEL)

2002-2004 3.0 liter V6 (AVK)

2003-2004 4.2 liter V8 (BAS)

2003-2004 4.2 liter V8 biturbo (BCY)

Finner ingen andre verkstedhåndbøker til 1,8t :-/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kan lese tysk er det ikke noe problem å få bok til 1.8T. Forøvrig, så er det ikke Haynes du lenket til, men Bentley. Alternativt kan du søke i bukta etter ei hyggelig frøken som heter Elsa... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kan lese tysk er det ikke noe problem å få bok til 1.8T. Forøvrig, så er det ikke Haynes du lenket til, men Bentley. Alternativt kan du søke i bukta etter ei hyggelig frøken som heter Elsa... ;)

Elsawin har jeg allerede, men synst ikke det sto så veldig mye der? Muligens jeg gjør noe feil inne i programmet.

Lena: Er ikke den kun til a4 da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elsa er ikke verdens enkleste å bruke, men alt du trenger å vite står der, og det er mye mere detaljert enn noen bok

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elsa er ikke verdens enkleste å bruke, men alt du trenger å vite står der, og det er mye mere detaljert enn noen bok

Ja når jeg åpnet øyene, så var det faktisk veldig mye detaljert der ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Haynes boka med 1.8t :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.