Felleskjøring til Rudskogen søndag 13. mai klokka 08:00 med stopp underveis!

Anbefalte innlegg

Etter litt frem og tilbake skjønner jeg at det er flere som vil ha noe felleskjøring til Rudskogen på søndag for oss som ikke overnatter der nede :o

 

Reiserute:

Avreise: Shell Mortensrud klokka 08:00 (Adresse: Dalsåsen 4 1285 Oslo)

Mulig Stopp: Vekta i Vestby (kun ved interesse her i tråden)

Stopp: Statoil Storebaug klokka 09:00 (Adresse: Storebaug 1529 Moss (Er vel den ved Mosseporten kjøpesenter?))

Ankomst: Rudskogen Motorsenter ca klokka 09:45

 

 

De som på død og pine vil være der når portene åpner er naturligvis hjertelig velkomne til å stå opp grytidlig og kjøre alene :P

 

hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra :) jeg slenger meg nok på fra Moss, kanskje det er flere i Mosse området som skal?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shell mortensrud er faktisk ikke et dumt valg, jeg stemmer for det : ja : kl ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med :) kan vi ikke dra fra shell mortensrud kl 7 også kan vi stoppe på statoil rett etter moss slik at folk kan hoppe på der. tar ca 1 time til moss så kan ha av reise fra moss rundt 8

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på Shell Mortensrud, men kl. 7 ligger jeg og sover : sove :

 

Bedømmingen starter ikke før kl. 11, så jeg hadde sett for meg avreise kl. 8 eller i beste fall 08.30 : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på Shell Mortensrud, men kl. 7 ligger jeg og sover : sove :

 

Bedømmingen starter ikke før kl. 11, så jeg hadde sett for meg avreise kl. 8 eller i beste fall 08.30 : rolleyes

 

Samme her , holder om vi reiser 8 trenger å sove litt også ja : sove :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med :) kan vi ikke dra fra shell mortensrud kl 7 også kan vi stoppe på statoil rett etter moss slik at folk kan hoppe på der. tar ca 1 time til moss så kan ha av reise fra moss rundt 8

 

7?? Jeg stemmer også for klokka 8.. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Simen: Jeg foreslår at du legger til avreise fra Shell Mortensrud kl. 08.00 i morgen tidlig, og avreise fra Statoil Storebaug (Moss) kl. 09.00 i første posten ;)

 

De som på død og pine vil være der når portene åpner er naturligvis hjertelig velkomne til å stå opp grytidlig og kjøre alene :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det avreise klokka 0800 for min del hvertfall. Orker ikke stå opp klokka 0600 i morra :P

 

Er det noen som vet om noen flere stopp som kunne vært aktuelle? Ett eller annet sted i Follo isåfall? bruker jo ikke veldig lang tid ned til Moss da.

 

For de som ikke har bombrikke, husk bompenger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen fra Follo som vil henge seg på kolonnen kan vi stoppe på vekten ved Vestby. Men hører vi ikke noe her i tråden så suser vi rett forbi ;)

 

Alternativt hvis folk har med samband, så er vi på kanal 7 og kan si fra når vi nærmer oss : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som det blir dårlig oppmøte, men minner om denne for de som vil være med! Fint om dere legger inn ett innlegg i tråden om vi skal vente på noen som kanskje er 1 min forsinka

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

uansett om vi ikke blir så mange blir det iallefall hygg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

uansett om vi ikke blir så mange blir det iallefall hygg :)

 

Helt klart! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er en liten gjeng fra moss som møtes her 9 ved st1 ved første avkjøringa til moss. Om dere er der rundt så slenger vi oss med:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første post ble vist her. Sylfersk klubbmedlen stiller til kolonne fra Shell på Mortensrud.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke mosseporten kjøpesenter gitt:p. Men det regner jeg med de fra Moss vet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får håpe det blir noen av dere. Kommer til å stå på en bro over e6 i råde å filme litt:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi var vel kun 8-9 stykker, men vi la godt merke til deg, og det er kjempe hyggelig at du tok deg tid til å filme oss : rock ::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk filma litt, men ble ikke rare greiene. Skal se om jeg klarer å få lagt det inn i bildetråden fra treffet:)

Må bare finne ut hvordan jeg gjør det:P Var hvertfall morro å se dere komme kjørende:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.