Anbefalte innlegg

Noen som har satt inn eller fått et firma te og sette inn større IC på s2?

Er dette mye arbeid for og få te? Tips..

Eller er d noen som vet om någen så kan sette en inn til en grei pris?

Må ha en som tåler 500-600HK

 

Noen som vet ka ES tar for jobben?

 

Takker for svar...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har montert en meget stor cooler på S2n min. laga meg en IC bjelke i firkant rør som jeg sveisa sammen. så må du modifisere fanger og evt rør ettersom du ikke får brukt røret på den gamle coolern da det ikke er plass til det gamle. Det jeg gjorde var at jeg har satt på insug fra en S4. det var en del jobbe men er verdt hver eneste time:)

Det jeg vil fram til er at hvis du kan smi litt og kan sveise lar dette seg gjøre selv!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet du ut radiatoren? Den står vel i veien for et s4 innsug??

 

Holder orginal IC et Rs2 oppsett med 1,8 i ladetrykk? Skal kjøre litt på bane og dette året.. Å vist d er varmt i vere i tilegg så blir gjerna lufta litt vel varme..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den lille helt framme tok jeg bort, mens jeg har en alu radiator som er like stor som den store bare bedre fløde i. den er som sagt like stor og skrå stilt. litt jobb men ble meget bra:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den lille helt framme tok jeg bort, mens jeg har en alu radiator som er like stor som den store bare bedre fløde i. den er som sagt like stor og skrå stilt. litt jobb men ble meget bra:)

 

 

Du har vel ikje någe bilder av d???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.