#1 Skrevet Mai 11, 2012 Kjøpte highflow eksos manifoil hos ksr,det virker som det er dårlig passform.Noen som har vært borti det ? er en audi a4 b6 1,8t AVJ. Når jeg skal prøvte å montere manifoilen så ville den ikke passe sikkelig,fikk den ikke mot motoren slik jeg kunne skrue på muttrene,virker så den tar i toppen midtpå, er snakk om noen ca.5mm,har prøvt å dunke den inn,men neste er prøve og slipe ned manifoilen litt. hjelp mottas med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2012 Broren min måtte gjøre det samme med en manifold fra nai. Bare å slipe til den passer. Det gjorde vi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2012 får finne fram vinkelsliper å slipeblad da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2012 Ser det er noen dager siden du fikk svar på spørsmålet ditt. Jeg slipte også ned med vinkelsliper. Har du montert den ferdig? Hvis ja -> Jeg er midt oppi dette og sliter med å komme til med mutter på bolt nr.3 fra venstre på undersiden. Hvordan fikk du skrudd til den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 16, 2012 Ser det er noen dager siden du fikk svar på spørsmålet ditt. Jeg slipte også ned med vinkelsliper. Har du montert den ferdig? Hvis ja -> Jeg er midt oppi dette og sliter med å komme til med mutter på bolt nr.3 fra venstre på undersiden. Hvordan fikk du skrudd til den? Bøy og kapp en nøkkel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 17, 2012 Bøy og kapp en nøkkel Arh! For et arbeid! Får teste det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...