Highflow manifoil til a4 b6 1,8t passer ikke

Anbefalte innlegg

Kjøpte highflow eksos manifoil hos ksr,det virker som det er dårlig passform.Noen som har vært borti det ? er en audi a4 b6 1,8t AVJ. Når jeg skal prøvte å montere manifoilen så ville den ikke passe sikkelig,fikk den ikke mot motoren slik jeg kunne skrue på muttrene,virker så den tar i toppen midtpå, er snakk om noen ca.5mm,har prøvt å dunke den inn,men neste er prøve og slipe ned manifoilen litt.

hjelp mottas med takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Broren min måtte gjøre det samme med en manifold fra nai. Bare å slipe til den passer. Det gjorde vi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får finne fram vinkelsliper å slipeblad da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det er noen dager siden du fikk svar på spørsmålet ditt. Jeg slipte også ned med vinkelsliper. Har du montert den ferdig? Hvis ja -> Jeg er midt oppi dette og sliter med å komme til med mutter på bolt nr.3 fra venstre på undersiden. Hvordan fikk du skrudd til den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det er noen dager siden du fikk svar på spørsmålet ditt. Jeg slipte også ned med vinkelsliper. Har du montert den ferdig? Hvis ja -> Jeg er midt oppi dette og sliter med å komme til med mutter på bolt nr.3 fra venstre på undersiden. Hvordan fikk du skrudd til den?

Bøy og kapp en nøkkel :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bøy og kapp en nøkkel :)

Arh! For et arbeid! :P Får teste det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.