#1 Skrevet Mai 16, 2012 (endret) Heisann! Har liggende noen felger her som egentlig bare tar plass, og da har jeg tenkt å se om jeg får solgt de til noen, da jeg har fått nye sommerdekk og felger Felgdim: 7,5x17" ET 56, men kan vel funke på biler som har ET 45, da jeg har denne ET på mine nye felger? Dekkdim: 225/45 R17 Pirelli Pzero Disse dekkene kan kjøres litt til, men bør byttes om kort tid. Disse felgene er svært pene, utenom noen beskjedne kantkjøringer. De som er blitt kantkjørt har fått lakkstift så dette skal bli litt mer sjenert og ikke være noe typisk blikkfang. Ikke aktuelt å sende, men kan møtes i Oslo/Lillestrøm området. Prisen setter jeg til 1700,- for dekk og felg, er åpen for bud, men ingen skambud. Bilder: En ripe som har kommet av ukjent grunn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2012 opp med seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2012 Bumpibjørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...