Selvoppretting av hjula A4

Anbefalte innlegg

hei

som tittelen siser så har jeg er a4 her som ikke vil rette seg opp selv når jeg slipper rattet. bilen har stått mer eller mindre i 2 år uten å bli noe serlig kjørt.. å så har jeg byttel alle bærestag og styrestag forran på bilen uten noen kontroll på dette.. målte meg bare ut på det gammle som stod på bilen. men det ser veldig riktig ut da.. hvor på millimeteren skal dette ha noe å si.. burde jeg ha byttet sevoolje.. sevoen fungerer som den alltid har gjort.. er en pipelyd på en måte når bilen står å sviver på tomgang.. noen som har vært ute for noe av dette..

det er så ille at jeg kan bare spippe rattet i en rundkjøring så står den i akkuratt samme possisjon.. :)

har en liten følele at en hjulstillingskontroll er på sin plass.. men det kan jo være noe ant oxo så må jo gjøres :)

'

kai

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du bytter styrestag så må du nesten få tatt 4hk. Tror ikke servoen hjelper mye på selvopprettinga, men det gjør kaster vinkelen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tipper mye er gjort med en 4hjuls ;) hvis alt er byttet i forstillinga så er det sikkert en vinkel som er på tur ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tipper mye er gjort med en 4hjuls ;) hvis alt er byttet i forstillinga så er det sikkert en vinkel som er på tur ;)

oki.. var det jeg hadde mimsstanke om.. er vel ikke akkuratt lett å se med det blotte øyet.. neon som har noe sånn ca pris på 4 hk ..¨å ja jeg bytte alle stag, hver eneste en :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kontroler fjærbenslager. Om desse står fast klarer ikke bilen og rette opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kontroler fjærbenslager. Om desse står fast klarer ikke bilen og rette opp.

støtter denne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

støtter denne

hmm hvor finner jeg dette. er det rett å slett bunnen av demperen ? hva kan jeg gjøre isåfall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B5 har ikke topplager, eneste som er justerbart forran er styrestag, så det skal ikke Ha noe å si. Men har hørt om flere med kina forestilling som sier føringene er for stive.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B5 har ikke topplager, eneste som er justerbart forran er styrestag, så det skal ikke Ha noe å si. Men har hørt om flere med kina forestilling som sier føringene er for stive.

kjøpte alle delene på Norsk bildelesenter så kan da ikke være kina deler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har fått ordnet dett selv. brukte bare en snor å rettet etter bak dekka.. funka gull det.. selvopprettings problemet er ihvertfall borte :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.