#1 Skrevet Mai 12, 2012 Har en Passat 32b, hvor finner jeg lakkoden på denne? Har ikke funnet noe skilt på normale plasser.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2012 står det ikke i servicehefte da? hjulbrønn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2012 Står som regel i hjulbrønn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2012 Vist det er import bil så er det ikkje sikkert den står noen plass på bilen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 13, 2012 Som jeg skrev har jeg sett de vanlige plassene, og det er ingen hjulbrønn på bilen hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 13, 2012 Servicehefte på en bil fra 87 er ikke like vanlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 13, 2012 Ring forhandler eller verksted mvh Frode Neergård sent fra min HTC med Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 13, 2012 Dra på et lakkverksted så skanner de lakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 15, 2012 Se etter ett hvitt klistremerke enten på en av hjulbuene bak eller på innsiden av bagasjerommet mot luka. Hvis det er Passaten din det er snakk om så er isåfall dette fargene Passat GT Syncro ble levert med i 1987 (mulig det var fler): Stratos Blue Metallic (LA5Z) Graphite Metallic (LB7V) Flash Silver Metallic (LP7Y) Tornado Red (LY3D) Alpine White (L90E) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 15, 2012 Samme fargene som kom på 3bg 4motion det, bortsett ifra graphite.. Tror det er den fargen jeg da må ha, i og med den er mørk grå, dem Andre er jo ikke det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...