#1 Skrevet Mai 12, 2012 Her kan dere legge ut bilder fra vacn treffet på rudskogen 12-13mai :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2012 Ikke store greiene, har flere på annen tlf, men starter ballet med noen dårlige mob bilder, stemningen var bra idag, og takk til MR Hansen som ga alle oss en test tur i værsting UREN!!! Hilsen Anders Klemmetsen, Håvard Kaspersen og meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2012 Her er da noen bilder fra meg. Ble ikke så mange jeg var fornøyd med denne gangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2012 Onboardvideo fra min første session noensinne på Rudskogen. Lagt på litt goofy kommentarer osv, men stort sett rett fra kamera. Edit: Kim Andersen, du har ikke noen bilder av min svarte Golf V TDi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 13, 2012 Atle, den tror jeg at jeg desverre ikke har noen fra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 13, 2012 Jeg har muligens noe, tok 395 bilder igår. Men som AMATØR, så er det nok ikke så mange duglige... Legger ut senere når jeg får sett i gjennom de:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 13, 2012 http://kkmfoto.blogspot.com/2012/05/vw-audi-club-norwegen-at-rudskogen.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 13, 2012 Jeg har muligens noe, tok 395 bilder igår. Men som AMATØR, så er det nok ikke så mange duglige... Legger ut senere når jeg får sett i gjennom de:-) Ble mye dårlig her også Var vell kun de 3-4 øverste bildene som ble bra, de jeg postet under ok og resten ikke så bra.. Sånn går det når man skal være tøff å kjøre lang lukker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 13, 2012 Tok noen amatør bilder jeg å.. Har vel en 200 bilder til hvis noen er int.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 13, 2012 (endret) Har du noe av gubbebilen da? Dvs koksgrå a4 med hvite felger Har en ferdig opplasta outboardfilm da om ikke annet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 13, 2012 legg ut alle du, kjekt å se litt bilder selv om alle ikke er like bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 13, 2012 Tar gjerne noen av min(a4 i signatur) også. Morro å se bilen fra utsiden også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 13, 2012 Bare legg ut alle! Kanskje noen tok bilde av golfen min også! 8) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 13, 2012 Et lite klipp fra Oslo-kolonna når de passerte Solli i Østfold:) (dårlig film) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 13, 2012 Et lite klipp fra Oslo-kolonna når de passerte Solli i Østfold:) (dårlig film) Mangler link... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 13, 2012 Oooopps! Beklager:o Her: http://www.youtube.com/watch?v=Zl4zUay1610 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 13, 2012 http://kkmfoto.blogspot.com/2012/05/vw-audi-club-norwegen-at-rudskogen.html Dette var seriøs klasse! Når kommer resten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 13, 2012 Seks filmer her. Tre fra min bil på lørdag og tre i fra bilen til Christer Kvalheim i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 14, 2012 Hadde vært kjekt med noen bilder av min bil. Grønn Passat 35i Sedan Skal legge ut noen video ikveld . - sendt fra telefonen - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 14, 2012 Noen bilder / film av min? Rød s2 med gule bbs felger. Var jo ikke akkurat den som fikk flest runder i helga, men lov å håpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 14, 2012 tar gjerne noen av Rød s2 jeg og:P med sølvfelger;) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 14, 2012 Laster like greit inn alle bilda her jeg, så blir det ikke så mye pm.. Sikkert noen som synes det er morro å ha bilde av bilen sin, selv om det ikke akkurat er topp kvalitet.. Kommer med flere etterhvert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 14, 2012 Siden de to siste onboard filmene mine bare varte 30 sek (kameraet må ha stått feil instillt) så legger jeg ut litt film fra "tribunen" også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 14, 2012 ........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 14, 2012 ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...