#26 Skrevet Mai 14, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 14, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 14, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 14, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 14, 2012 Woho, jeg fikk være med langt bak i et bilde! 8) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 14, 2012 ingen som sitter på noen sladde bilder eller film av en svart a4 ? vert morro og sett om det krenga så jævlig som det kjentes ut :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 14, 2012 ingen som sitter på noen sladde bilder eller film av en svart a4 ? vert morro og sett om det krenga så jævlig som det kjentes ut :-) har desverre ingen bilder.. men så deg, og ja det krenga: smil : fresk satsing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 14, 2012 ingen som sitter på noen sladde bilder eller film av en svart a4 ? vert morro og sett om det krenga så jævlig som det kjentes ut :-) Krenga ja. Var morro å se på, både for store og små. Du satte et stort glis på toåringen min og meg. Frisk kjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 14, 2012 Dæven da. Jeg kjørte jo hele lørdag og hele søndag og ikke ett eneste bilda av meg ennå. Får vel smøre meg med litt tolmodighet da og håpe det dukker opp noe. Så jo folk tok bilder rundt hele banen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 14, 2012 Har lasta opp en film til, disse rundene er bilen lasten med Simen Økstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 14, 2012 ingen som sitter på noen sladde bilder eller film av en svart a4 ? vert morro og sett om det krenga så jævlig som det kjentes ut :-) For hederlig innsats på oppkjøringa til båtførerprøven gikk jeg gjennom over 1000 bilder bare for å finne dette til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 14, 2012 Også dette til han andre fjasegutten da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 14, 2012 Har du noe fint av min bil? Passat 35i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 14, 2012 For hederlig innsats på oppkjøringa til båtførerprøven gikk jeg gjennom over 1000 bilder bare for å finne dette til deg He he takk :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 14, 2012 Dæven da. Jeg kjørte jo hele lørdag og hele søndag og ikke ett eneste bilda av meg ennå. Får vel smøre meg med litt tolmodighet da og håpe det dukker opp noe. Så jo folk tok bilder rundt hele banen. Jeg dukka hver gang du kom... var redd du skulle tippe, hehe! Har du noe fint av min bil? Passat 35i? Joa, tror det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 14, 2012 Ett par bilder til, sånn til glede for nye lesere mener jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 14, 2012 Ingen som har funnet noen av min svarte Golf V TDi? Var i bakgrunnen på et, men hadde vært kult med et 'skikkelig' også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 14, 2012 Her er en smakebit.. ser jeg har vert for tøff med lukkeren på mange bilder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 14, 2012 Woho! Endelig hadde noen tatt bilde av min bil! #27 FTW! 8) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 14, 2012 noen til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 14, 2012 Får vel slenge ut et par bilder jeg også da fikk tatt nesten 900 bilder, så har av et par biler på banen.. Interessert i om jeg har bilder av din bil? Send meg en PM med hvilken bil, lett gjenkjennelige detaljer, evt prosjekttråd, så skal jeg se hva jeg finner! Ingen bilder redigert, da hiddenen holder på å kollapse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 14, 2012 Og et par til. DANSKEN?? NEJ FAAN, TYYYSKERN??!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 14, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 14, 2012 Noen av bildene jeg tok fra lørdagen =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 14, 2012 Følgende feil oppstod når denne meldingen ble lagt inn: This forum requires that you wait 20 seconds between posts. Please try again in 5 seconds. bra feil melding =D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...