Anbefalte innlegg

Hei!

Ønsker å lodde interessen for bilen min. En Audi V8 94-modell. Sorte skinnseter. Elektriske seter med minne på førersiden. Elektrisk gardin i bakvinduet. Varme i alle seter. Takluke. Cruise-kontroll. Klimaanlegg. Rett og slett topputstyrt! Bilen har et fantastisk drag og en helt utrolig lyd! Jeg har kjørt den senest i dag!

 

Men det er to haker. Frontruten er ikke tett. Bilen er svenskregistrert. Prisantydning: 10.000 kr

 

Noen flere bilder:

IMG_5119.jpg

IMG_5120.jpg

IMG_5121.jpg

IMG_5122.jpg

IMG_5123.jpg

IMG_5124.jpg

IMG_5127.jpg

IMG_5130.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, folkens!

Nå har jeg funnet en som kan fikse frontruta for en billig penge, så nå blir V8ern boende hos meg!! :) Hvis ingen kommer med et sabla bra bud... : vinke : Utrolig rå bil; voldsomt drag og utrolig grom motorlyd!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: vinke :

 

Bestemt meg for å skrive litt her igjen... Bilen blir stadig vekk stadig startet og kjørt, den låter som tidligere skrevet helt fantastisk og har et utrolig drag.

 

Dessverre føler jeg ikke at jeg har tid og penger til å fikse bilen nå. Håper noen i klubben har råd til, enten å pusse opp, eller å ta de beste delene fra bilen.

 

Jeg har fått noen henvendelser angående kjøp av bilen pga. motoren... Motoren fungerer bra, men så vidt meg bekjent så begynner alle disse eldre V8-erne å bruke en del olje etterhvert. Har ikke merket noe høyt oljeforbruk på min bil, men har ikke lyst til å gjøre et salg KUN basert på at motoren er perfekt! : rolleyes

 

Poengterer også igjen at dette er en 94-modell og i så måte veldig spesiell iom. at A8 kom samme år! Har hatt en 93-modell tidligere, men denne er mer lik A8: Oppvarmede bakseter med justering fra baksetet. Elektrisk gardin bak. Selvfølgelig elektriske seter foran. :bs:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten gratis: 8.000 kroner. : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er denne momset inn så den kan kjøres på prøveskilter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Bilen er ikke momset inn, men av 8000 kroner blir det jo ingen formue...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere er hjertelig velkomne til å gi bud! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye koster det å få den på hvite skilt? Manuell? Km stand? Sommer vinterdekk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er solgt til en norsk kar som skal fikse den så den blir som ny! Etter kort tid er bilen allerede fikset opp en god del! :-) Gøy å selge til slike!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.