Anbefalte innlegg

hei. har en golf 3 jeg skal hogge. 1,6 100hk. 5 dørs. el glass takluke. strøkent dash. mangler front, høyre bak dør og bak seter. fram skjermene er ødelagte.

 

IMG_1427.jpg

 

IMG_1426.jpg

 

IMG_1425.jpg

 

IMG_1424.jpg

 

IMG_1429.jpg

 

IMG_1428.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dene golfen går på høggern neste uke. har plukket den ned i dag. mange gode deler her.

 

airbager. el glass takluke. strøkent dash. bra motor og gir med nesten ny clutch. komplett abs system. framdører. en v. bakdør. intreiør deler. varme apparat osv. bare å spørre om deler. legger gjerne ut bilder av deler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Ute etter radiator(til Golf uten AC),gearkasse og viskermotor bak til en 97 Golf 1.6.....noe sånt,pris?

Mvh Helge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har alt dette. 1500 kr er vel en bra pris for dette. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok

Om alle delene er iorden er jeg interessert i en handel

Mvh Helge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris på clutch? Og på det "huset" som temperatur sensoren sitter i? Den som står fast i blokka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og eksos anlegget vis det er helt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke opp Geir e. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen

Passer det eventuelt å hente de tre delene jeg var interessert i en kveld til uka.....(radiator,gearkasse,viskermotor)

Mvh Helge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen

Passer det eventuelt å hente de tre delene jeg var interessert i en kveld til uka.....(radiator,gearkasse,viskermotor)

Mvh Helge

 

Heisann ja det skal vi nok få til. Jg kommer hjem fra Vestlandet i dag så da får jeg sjekket opp ting til folk og skrudd av deler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som trenger motor? dører? abs system?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vil ha motoren gratis? den virka når den sto i bilen. ellers går den på dynga

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.