#1 Skrevet Mai 12, 2012 hei. har en golf 3 jeg skal hogge. 1,6 100hk. 5 dørs. el glass takluke. strøkent dash. mangler front, høyre bak dør og bak seter. fram skjermene er ødelagte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2012 dene golfen går på høggern neste uke. har plukket den ned i dag. mange gode deler her. airbager. el glass takluke. strøkent dash. bra motor og gir med nesten ny clutch. komplett abs system. framdører. en v. bakdør. intreiør deler. varme apparat osv. bare å spørre om deler. legger gjerne ut bilder av deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2012 Hei Ute etter radiator(til Golf uten AC),gearkasse og viskermotor bak til en 97 Golf 1.6.....noe sånt,pris? Mvh Helge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2012 Jeg har alt dette. 1500 kr er vel en bra pris for dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2012 Ok Om alle delene er iorden er jeg interessert i en handel Mvh Helge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2012 Pris på clutch? Og på det "huset" som temperatur sensoren sitter i? Den som står fast i blokka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 12, 2012 Og eksos anlegget vis det er helt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 13, 2012 Skal sjekke opp Geir e. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 13, 2012 Flott 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 14, 2012 Hei igjen Passer det eventuelt å hente de tre delene jeg var interessert i en kveld til uka.....(radiator,gearkasse,viskermotor) Mvh Helge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 15, 2012 Hei igjenPasser det eventuelt å hente de tre delene jeg var interessert i en kveld til uka.....(radiator,gearkasse,viskermotor) Mvh Helge Heisann ja det skal vi nok få til. Jg kommer hjem fra Vestlandet i dag så da får jeg sjekket opp ting til folk og skrudd av deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 31, 2012 noen som trenger motor? dører? abs system? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 28, 2013 noen som vil ha motoren gratis? den virka når den sto i bilen. ellers går den på dynga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...